Frederikssund Jagtforening samarbejder med følgende hundetrænerer i Frederikssund Kommune.

Per West

Per.west41@gmail.com

Tlf. 20288087

8. apr. 2024
Med positiv indlæring og legende tilgang til træningen har Slangerup Jagtforening skaffet mange nye medlemmer. Hundeejere, der ikke går på jagt, fylder godt på holdet.
4. mar. 2024
Når påskudt hjortevildt ikke umiddelbart ligger synligt forendt, er det vigtigt, at man som jæger kan vurdere skudstedet, og om der skal rekvireres en schweisshund.
26. feb. 2024
Nu har også de nordjyske jagthundeinstruktører fået deres egen sparringspartner udi videndeling, efteruddannelse, mv. Allan Kristiansen er ny forbundsinstruktør i nord.
22. feb. 2024
Foråret er et godt tidspunkt at gå i gang med at gøre dig selv og din hund klar. Mange jagtforeninger opstarter hundetræning i marts - få et overblik på kortet her.
5. feb. 2024
Hvem var det, der sagde, at man kan kritisere en jægers børn og ægtefælle, men aldrig – aldrig nogensinde – hans hund? Det er jo nok at stramme den en anelse, eller er det?
26. jan. 2024
Dommeruddannelsen for de gravsøgende jagthunde blev søsat i december. Nu er de første dommere klar til at dømme, og står klar til at modtage nye aspiranter.
23. jan. 2024
Hundekoordinatorerne melder klar ved fanerne til dette års prøvesæson. Med den nye DJ Jagthundeprøve tilbydes der i år tre anerkendte apporteringsprøver.
17. nov. 2023
Du har nu mulighed for at få indflydelse på indholdet i næste sæson i DJ's populære podcastserie om jagthunden. Læs mere her!
2. nov. 2023
Ansøgningsfristen for at søge om optagelse i Schweiss-registeret er den 1. februar 2024. Læs her hvad du skal gøre.
24. okt. 2023
Fremover er det hovedbestyrelsen i DJ, der varetager forbundets hundepolitiske indsats. Dermed nedlægges jagthundeudvalget foreløbig.